OSZTÁLYKIRÁNDULÁS
MEMBERSHIP TAGJAINKNAK
JÚNIUS 11-13.

A FreelancerBlog éves tagjai számára a Freelancer Piknik hétvégéjére egy 3 napos osztálykirándulást szervezünk!

A péntek délutántól vasárnap délutánig tartó zártkörű programon minden olyan lesz, mintha tizenévesen nyaralnánk a Balatonon.

PROGRAM

9:00 - Reggeli
11:00 - Fakultatív SUP túra Balatonudvariban

OSZTÁLYKIRÁNDULÁS 2.0

Pókhálós tábori szoba helyett az ország első coworking & coliving helyén leszünk, párizsis szendvics helyett djínyertes vászolyi sajtokat eszünk, ízvodka helyett a Skrabski borászat kitűnő borait kóstolgatjuk. Az osztálykirándulásos hangulat, Balaton feeling, csobbanás, kirándulás (SUP & E-bike) persze marad.

HASZNOS TUDNIVALÓK

Ezen a linken tudod jelezni a részvételi szándékodat, erről emailben és a zárt facebook csoportunkban is tájékoztatunk!

Június 11., péntek – vacsora

Június 12., szombat – reggeli; ebéd a Freelancer Piknik keretében; a vacsorát szombaton nem mi főzzük, de gourmet élményekre több lehetőség is van a környéken 🙂

Június 13. vasárnap – reggeli

A PortusHome területén ingyenesen biztosítjuk a sátrazást (vizesblokk, konyha rendelkezésre áll), illetve lefoglaltunk 10x kétágyas apartmant Vászolyban, melyet a tagjaink tudnak igénybe venni, térítés ellenében.

Az esemény helyszínére, Vászolyba vagy saját autóval tudsz érkezni, vagy az általunk szervezett telekocsi program keretében tudsz beülni máshoz.

Balatonfüredre / Veszprémbe vonattal is eljuthatsz és onnan busszal Vászolyba. Igény esetén Balatonfüredről transzfert biztosítunk majd a résztvevőknek oda-vissza.

Folyamatosan nyomon követjük a híreket, intézkedéseket és ennek megfelelően járunk el. A maximum létszám meghatározásánál figyelembe vettük, hogy kényelmesen, szellősen elférjünk a területen, ne alakuljon ki zsúfoltság.

Úgy kalkulálunk, hogy június elején már lesz törvényi lehetőség szabadtéri rendezvények tartására, melyen bárki részt vehet (nem csak oltási igazolvánnyal).

A Freelancer Piknik és az Osztálykirándulás 2.0 szabadtéri esemény, a zárt terekben (mosdó, coworking, coliving) várhatóan kötelező lesz a maszk viselése.

Nem, a tagjaink számára a részvétel ingyenes a Freelancer Pikniken és az Osztálykirándulás 2.0-án is.

Látogass el a https://membership.freelancerblog.hu oldalra, itt minden információt megtalálsz.

Csatlakozz most kedvezményesen éves tagsági programunkhoz és tarts velünk egész hétvégén!

ÉVES COMMUNITY TAGSÁG

A tagság a megvásárlástól számított 12 hónapig érvényes.
Ft96000
Ft 69.000
  • Tudd meg, hogyan csinálták mások
  • Tanulj, kérdezz a legjobb szakemberektől
  • Tapasztald meg, milyen egy igazi közösség
  • 10+1 tudásanyag csomag
  • Részvétel a 3 napos vászolyi pikniken

HELYSZÍN

KÉRDÉSED VAN?

Írj nekünk a hello[kukac]freelancerblog.hu-ra, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik social media felületünkön keresztül!